Ölüm Yarışı-Death Race

AKSİYON TAVAN YAPMAMIŞ, TAVANI DA AŞMIŞ!

=== Filmde, en azılı suçluların bulunduğu hapishanede, hayatta kalma mücadelesi işlenmiştir. Bu azılı suçluların serbest kalmaları için-bir nevi hayatta kalmaları- birbirlerini öldürmeleri gerekmektedir. Bilgisayar oyunu gibi üç tane etap vardır. Etapların ardından hayatta kalan ve istenilen öldürme sayısına ulaşan serbest kalacaktır. Tabi bu ölümler sıradan olmayacaktır.

=== Açıkçası filmden pek fazla mesaj alamadım. Çünkü film bunu amaçlamıyor. Size, aksiyonun HAT SAFHADA olduğu bir şeyi amaçlıyor. Sadece AKSİYON için yapılmış bir film.Deyim yerindeyse görsel bir şölen… Ama kendimce şu anlamı da çıkardım filmden: artık insan canının bir öneminin olmadığı, insan canının REYTİNG uğruna hiçe sayıldığı gibi kavramları düşündüm. Filmde bu kavramlar yaşansa da film, yorgan altından bu kavramların şekil değiştirmiş anlamlarını eleştirmiş. Tabi bu benim fikrim.

=== Oyunculardan en hoşuma gideni, Tyrese Gibson (Machine Gun Joe)dir. Jestleri, mimikleri, konuşması çok hoşuma gitti. Kendisine hayran bıraktı. “HEY IGOR” demesi en favori repliğimdir. Bazı sahnelerinde kullandığpı kelimelere gülmekten öldüm. “İşte benim adamım !” dedim:) Natalia Martinez’ in dayanılmaz cazibesini de es geçemem.

=== Hayatımda izlediğim en iyi aksiyon filmi. Başından sonuna kadar ağzımı açık bıraktı. Diğer aksiyon filmlerinde aşk gibi kavramlar işlenmiştir; ama bu filmde başından sonuna kadar aksiyon var. Arabaların harika modifiyesi(özellikle Mustang), silahlar, dev kamyon hayran kaldığım diğer öğeler…

=== Beğenmediğim hiç bir sahne yok. Her sahnesini beğendim. Ama özellikle final sahnesi ters köşeye yatırdığı için bir adım öne çıkıyor. Bu sahnedeki kurgu, şaşırtma ve araya flashbackin girmesi filme olumlu katkı sağlamış.

=== Tavsiyem filmi orijinal dilinde izleyin. Kan sahneleri olduğu için aileyle izlemeyin.

=== Gözlerimi bir dakika bile kırpmaya müsaade etmediği için ve hayatımda izlediğim en iyi aksiyon filmi olduğu için;

Fragman

Etiketler:, , , , , , , , , , , ,

About senar1st

Merhaba değerli okuyucular… Bloğumda hemen hemen her konuda yazı yazarım. Yolda yürürken gördüğüm bir şeyden rahatsızlık duyarsam o konuda tutar yazı yazarım.Ama genel olarak filmler üzerine kişisel yorumlarımı görürsünüz. Yorumlarım film izleyen kitleye göre yazılır. Filmleri izlemeyen okumasın. Yazmak benim için bir zevk. Bu zevkimi de kalemimi kullanarak gideriyorum. Umarım yazılarımı beğenirsiniz. Eleştirmek isteyen varsa da buyrun eleştirsin. Eleştiriye açığım :)

Yorum bırakın