Şafak Harekatı-Rescue Dawn

=== Filmde anlatılan olay, Dieter Dengler(Chrisitian Bale) isimli karakterimiz bir Amerikan pilotudur. İkinci dünya savaşı sırasında kendisine verilen görevleri yapmak için bir bölgeye gönderilir. Laos üzerinde vurulur bu karakterimiz ve oradaki insanlar tarafından esir düşürülür. Esir düşürüldükten sonra oradan kaçmaya ve hayatta kalma savaşı verir.

=== Oyunculardan Christian Bale rolünü hakkıyla vermiş. Daha önceki yapımlarında olduğu gibi genç yaşına rağmen ustaca sergilemiş. Onu bu filmde nedense Tom Cruise a çok benzettim. Christian Bale haricinde ise Lost dizisinden tanıdığımız Jeremy Davies ve François Chau baş gösteriyor. Bana göre göze batan bir oyunculuk görmedim karakterlerden. Zor sahnelerde doğallıkla görevlerini yerine getirmişler. Yapmacık bir oyunculuk göremedim işin doğrusu.

=== Filmde gördüğüm eksikliklerden bir tanesi, aksiyon sahnelerine çok az yer verilmiş olmasıdır. Heyecanın doruğa çıkması için bana göre biraz aksiyona sokulmalıydı izleyici. En basitinden söyleyeyim kaçma sahnesi daha heyecanlı yapılabilirdi. Bol aksiyonlu olsa idi puanı çok daha iyi olabilirdi. gördüğüm diğer eksik nokta ise müzik seçimi diyebilirim.

=== En beğendiğim sahneler, final sahneleridir diyebilirim.

Fragman

Etiketler:, , , , , , , , , , , , , ,

About senar1st

Merhaba değerli okuyucular… Bloğumda hemen hemen her konuda yazı yazarım. Yolda yürürken gördüğüm bir şeyden rahatsızlık duyarsam o konuda tutar yazı yazarım.Ama genel olarak filmler üzerine kişisel yorumlarımı görürsünüz. Yorumlarım film izleyen kitleye göre yazılır. Filmleri izlemeyen okumasın. Yazmak benim için bir zevk. Bu zevkimi de kalemimi kullanarak gideriyorum. Umarım yazılarımı beğenirsiniz. Eleştirmek isteyen varsa da buyrun eleştirsin. Eleştiriye açığım :)

Bir Cevap Yazın

