Göz hakkı…

Tepki gösterdiğim bir başka şey ise bir insanın tarlasındaki malı sahiplenmesidir. Bu bahçe bana ait derler. Bu orman bana ait derler. Ne sana ait? ALLAH yaratmadı mı? Senin yaptığın ne? Direkt olarak sahiplenme. Neyi sahipleniyorsun ki? ALLAH yaratmış bana vermiş sen ona sahip çık. Madem seninse öldüğün zaman neden yanında götürmüyorsun? Ha?

Çiftleri falan anlarım. Adamlar tohumu atıyor suluyor spreyini falan sıkıyor. Yani ALLAH’ ın gücüyle de o sebze büyüyor ama yine de çiftçinin emeği var değil mi? Benim eleştirim diğerlerine. Sahiplenme duygusuna… İstediğim bahçeden istediğim meyveyi yerim. ALLAH bana vermiş onu yemem için. İbadete kuvvet kazanmak için yiyoruz. Bunun için yaratılmış yiyecekler. Sözün özü göz hakkını aşmak caiz mi değil mi tartışılır.

Bir de gıcık kaptığım bir diğer şey belediyelerin denizi sahiplenmeleridir. “Bu denize giremezsiniz girmeniz için 5 lira veriniz.” Hobaaa! 5 lira mı ? Girmek için mi? Sen mi yarattın denizi? Ne hakla sahipleniyorsun? Ne hakkın var. Yanlış son derece yanlış.

Etiketler:, , , ,

About senar1st

Merhaba değerli okuyucular… Bloğumda hemen hemen her konuda yazı yazarım. Yolda yürürken gördüğüm bir şeyden rahatsızlık duyarsam o konuda tutar yazı yazarım.Ama genel olarak filmler üzerine kişisel yorumlarımı görürsünüz. Yorumlarım film izleyen kitleye göre yazılır. Filmleri izlemeyen okumasın. Yazmak benim için bir zevk. Bu zevkimi de kalemimi kullanarak gideriyorum. Umarım yazılarımı beğenirsiniz. Eleştirmek isteyen varsa da buyrun eleştirsin. Eleştiriye açığım :)

4 responses to “Göz hakkı…”

  1. Muge says :

    Biz kendi sehrinizde bir yakadan diğer yakaya geçebilmek icin para veren insanlarız denize girmek icin 5 tl vermisiz cokmu : ))

Bir Cevap Yazın

