Aşkın (500) Günü-500 Days Of Summer Replik

Mac Kenzei: Erkek arkadaşın var mı?
Summer: Yok
Mac Kenzei: Neden yok?
Summer: İstemiyorum da ondan.
Mac Kenzei: Hadi be oradan, inanmıyorum.
Summer: Bir kadının özgür ve bağımsız olmak istemesine inanmıyor musun?
Mac Kenzei: Lezbiyen misin?
Summer: Hayır değilim. birinin kız arkadaşı olmak fikri beni huzursuz ediyor. aslında birinin bir şeyi olmak fikri genel olarak huzursuz ediyor.
Mac Kenzei: Neden bahsettiği anlamadım.
Summer: Gerçekten mi?
Mac Kenzei: Evet.
Summer: Tamam, açayım o zaman.
Mac Kenzei: Aç bakalım.
Summer: Ben kendi başıma olmayı seviyorum, ilişkiler çok karışık ve insanların duyguları incinebiliyor. kim ne yapsın bunu? genciz, dünyanın en güzel şehirlerinden birinde yaşıyoruz. daha zamanımız varken eğlenebildiğimiz kadar eğlenelim ve ciddi meseleleri sonraya bırakalım.
Mac Kenzei: Vay anasını! sen erkeksin! erkekmiş!
Tom: Kimsenin sevgilisi olmak istemiyordun, şimdiyse evlisin.
Summer: Bana da sürpriz oldu.
Tom: Asla anlayamayacağım galiba. yani hiç mantıklı gelmiyor.
Summer: Birdenbire oldu.
Tom: Evet işte anlamadığım da o. Birdenbire olan ne?
Summer: Bir sabah uyandığımda biliyordum.
Tom: Neyi biliyordun?
Summer: Seninleyken asla emin olamadığım şeyi.

Summer: Tom istese harika bir mimar olabilirdi aslında.
Summer’ın arkadaşı: Çok ilginç, fikrini değiştiren ne oldu ?
Tom: Sanırım bina gibi yıkılabilen bir şey yapmak yerine, tebrik kartı gibi sonsuza kadar yaşayacak bir şeyler yapmak istedim.

Autumn: Sizinle önceden karşılaşmıydık?
Tom: Yok,sanmıyorum.
Autumn: Angeles Plaza’ya gidermisin?
Tom: Evet,orayı çok severim.
Autumn: Otoparkları saymassak tabi.
Tom: Evet katılıyorum.
Autumn: Seni orda görüm galiba.
Tom: Gerçekten mi? Ben seni görmedim.
Autumn: Belki bakmadığın içindir.(işte cümle bu dostum)

Tom: Bana söylemeliydin..
Summer: Biliyorum.
Tom: ..dans ederken.
Summer: Daha teklif etmemişti.
Tom: Ama hayatındaydı.
Summer: Evet.
Tom: O zaman benimle neden dans ettin?
Summer: Öyle yapmak istedim çünkü.
Tom: Sen, canın ne isterse onu yapıyorsun değil mi?

Etiketler:, , ,

About senar1st

Merhaba değerli okuyucular… Bloğumda hemen hemen her konuda yazı yazarım. Yolda yürürken gördüğüm bir şeyden rahatsızlık duyarsam o konuda tutar yazı yazarım.Ama genel olarak filmler üzerine kişisel yorumlarımı görürsünüz. Yorumlarım film izleyen kitleye göre yazılır. Filmleri izlemeyen okumasın. Yazmak benim için bir zevk. Bu zevkimi de kalemimi kullanarak gideriyorum. Umarım yazılarımı beğenirsiniz. Eleştirmek isteyen varsa da buyrun eleştirsin. Eleştiriye açığım :)

Bir Cevap Yazın

