İlluminati ile illuMEMATİ

İLLUMİNATİ ZIRVALIĞI

(BAŞLIĞI MERAK ETTİYSEN EN SONDAKİ GÖRSELLERE BAK)

 

İlluminati Zırvalığı

Ülkemizde ve yabancı ülkelerde illuminatinin boku çıkmış durumda. Her gördüğü şeye illuminati diyen bir grup var artık. Pembe Mezarlık klibine bir göz atalım.

Bu klipte illuminati varmış. Her gördükleri yerde “SEX” yazısı arıyorlar. Her gördükleri şeyi abarta abarta sunuyorlar. Bir de yaptıkları en klişe şey ise müzik. Savundukları fikirleri müzikle kabul ettirme inancındalar. O müzik ki her illuminati klibinde olan müzik. Dinlerken korkuyorum artık 😀 Şaka değil gerçekten korkuyorum. Videodakine inanmıyorum tabi ki. Gothic edebiyatından sembol bunlar. Gothic konseptle sunulan bir klip, renk, stil, sembol ve saire…Her gördükleri sembolü illuminatiye bağlamayın. Mesela o tavşan, yanılmıyorsam Modeli bekliyordu. Tavşanı şöyle değerlendirebilrsiniz. Ölmeye hazır biri insanı bekleyen bir yaratık. Sonracığıma tek gözü göstermişler ve illuminati demişler. Hoba! Ben de kapıdan şöyle kafamı uzatayım ve tek gözüm görünsün. Ben de mi örgüttenim yani? Fesuphanallah!
Dipnot: Evde dalga maksadıyla bu son yazdığım şeyi hep abime yapıyorum. Komik oluyor.

Can Bonomo illuminaticiymiş. O örgüte hizmet ediyormuş. Sebebi ise belli: bir klibinde tek göz yapmış. İyi de kardeşim o tekgözü hemen hemen her sanatçı yapıyor. Tarkan bile yapıyor. Ama ben Tarkan’ın bu örgüte hizmet ettiğini düşünmüyorum. Bence Tarkan ve Bonomonun bu hareketi yapma sebebi ÖZENTİLİKTEN başka hiçbir şey değilllll! Her gördüğünüz yerde illuminati aramayın. Bokunu çıkarmayın. Gerçekten sinir oluyorum. Youtube giriyorum, can bonomo illuminati klibini açıyorum ve sağ panelde önerilen videolar var ya orada alakasız bir sürü video görüyorum. Dellenmemek elde değil. Sagonun klibini ters çevirmişler ve bir sürü saçma sapan mesaj bulmuşlar. Sagoda örgütün hizmetçisiymiş. Gel de gülme 😀 Ulan niye tersten çeviriyorsun. Tamam, geçmişte bazı isimler mesajlarını tersten veriyorlarmış bu doğrudur. Ama onlarınki birebir tutuyor ve yanılgı payı yok. Sago ne alaka! Benim demek istediğim şey ben de o klibi tersten okudum lakin sizin bulduğunuzu bulamadım. Canınız mı sıklıyor oğlum sizin! Şizoya bağlamışsınız. Komplo teorileri ürete ürete kafayı yemişsiniz.

İstanbul’ a en yüksek bina(metropol istanbul) yapılıyor ve binanın şekli üçgenmiş, illuminati burada toplanacakmış. İlk duyduğumda k.çımla güldüm. Puhaha Manyak mısınız nesiniz! Üçgene takmışlar zaten. Her gördükleri şeyde üçgen arıyorlar. Lisede geometriden sınıfta mı kaldınız oğlum siz? Nedir bu açılarla derdiniz?
“Can Bonomo Eurovision’u kazanırsa bilin ki illuminaticidir” diyorlar. Sertap Erener bu yüzden kazanmış zamanında. Hani final kısmında bu sembol yapıyor ya işte o üçgen illuminatiymiş ve o yaptığı üçgenin mükâfatını birinci olarak almış. Güler misin ağlar mısın? 😀(Üçgen bile değil. Yamuk üçgen 😀 Sertap erener in kafası da köşe noktası mı :D)
Niye her gördüğünüz üçgeni illuminatiye bağlıyorsunuz? La bi’ sorgulayın biraz ya!
İlluminati kadar başınıza taş düşsün. Kafayı yedirteceksiniz insana

Micheal Sikkofield

Bunların böyle yapmalarının sebebi belki de şu meşhur blog yazarı Micheal Sikkofielddır. Bloğuna girmenizi hiç tavsiye etmem. Çünkü kendisi inci sözlük yazarı ve en yakışıksız küfürleri kullanıyor yazılarında. Hele hele bayanlara hiç mi hiç tavsiye etmiyorum. Efendim bu arkadaşımız sağdan soldan, yabancı forumlardan bilgileri sitesine kopy past ediyor. Siz de sanıyorsunuz ki “aaa adam ne çok şey biliyor” Yabancı forumlara, sitelere girip bi’ bakın, görün aynısını. Bu yazar arkadaşımızın tek işi ekşi sözlüğe yardırmak. Ekşi sözlükten ne istiyorsun be adam! Ben de orada yazarım ve bahsettiğin gibi site değil ki orası. Muhtemelen sen ekşi üzerinden prim yapıyorsun. Eee ne demişler? “ölü bir köpeğe kimse vurmazmış.” Kendisi inci sözlükten ama hiçte kendi sözlüğüne bakmıyor. Ergenlerin, sapıkça esprileri(!), kendi analarına sövmeleri, alakasız yorumlar ve saire uzat uzatabildiğin kadar. Kendisinin yeni TL sembolünü illuminati bağladığı bile var. Bu kadar şizoya gerek yok dostum! Ha şu da var. Bazı yazılarında bulduğun, gösterdiğin kanıtlar gerçekten iyi. Yiğidi öldürüp hakkını yemeyiz. Mesela youtube ve FOX hakkında yazdığı o yazıları ben de beğendim. Ama bunun haricindeki çoğu yazıdan kimisi kopy past, kimisi hayal ürünü, kimisi de komplo teorisi…
Şimdi sen bu yazıyı okursan kesin bana da giydirirsin. Küfür falan edersen Adnan Oktar gibi davranırım, Haberin olsun. Dikkat ettiniz mi bilmiyorum ona yapılan şikayet davasından sonra Sikkofieldın yazılarında küfre daha az rastlar olduk. Tavsiyem o küfrü daha da azaltması hatta minimuma indirmesidir. Twitter da nasıl etmiyorsa orada da etmemeli. Çoluk çocuk okuyor o bloğu, ayıptır günahtır. Küfürle dikkat çekilmez.
Diyeceğim o ki Sikkofieldı okuyun ama fazla etkilenmeyin. Sonra absürt absürt paylaşım yapıyorsunuz gülünç duruma düşünüyorsunuz.

İLLUMİNATİDEN KORUNMA YOLU

Tüm bunlardan sonra kimileri benim illuminatiye inanıp inanmadığımı merak ediyordur. Ben inanıyorum tabi ki. Tesadüfün de ötesinde şeyler var. Tüm bu komploları tesadüf diye geçiştiremeyiz. O saydığım popçu kesimin kliplerine bakmanız yeterli olacaktır.  Ben inanıyorum illuminatiye ama çok da abartmıyorum, korkmuyorum. Çözüm de burada yatıyor. KORK-MA-MAK! Deccal hala dünyada… Hala sınavdayız unutmayın. Kendinizi ALLAH’ a teslim ederseniz karşınıza ne deccal çıkar da ne de seccal(başka bir şey bulamadım bu kelimenin yerine :D). Tekrar ediyorum: Örgütün asıl amacı ahlaksal çöküşü hızlı bir şekilde gerçekleşmektir. Bunu sağlamak için de eskiyi yıkma derdindeler. Eskiden kastım DİN tabiki. New Age yani yeni dünya düzeni yeni bir din yaratmakla insanlara daha fazla mutluluk vereceğini temenni etmektedir. Örnek arıyorsanız yine o kliplere bakın, gizli mesajları anlamaya çalışın, görmeye çalışın. Bir toplumu yıkmanın tek yolu, evet, tek yolu AHLAKSAL ÇÖKÜŞTÜR. Yani sapkınlıktır.
  Kendisini ALLAH’ a teslim eden birisi haliyle hiçbir şeyden korkmaz. Çünkü her şey in O’ ndan geldiğini bilir ve sadece ona güvenir.

İlluminatinin o kadar büyük korkulacak bir şey olmayacağını ispatlayacağım size… Ben 90 ların çocuğuyum ve o zamanlar çizgi filmlerde bolca illuminati kullanılırdı. Şimdi ben etkilenmiş olsam sapık olurdum ama olmadım 😀 Ya da beynimi ele geçirmiş olurlardı.. Fasa fiso bunlar. İnsan beynini küçümsemeyin bu kadar!

Ayetlerle destekleyeyim:

“İşte bu şeytan, ancak kendi dostlarını korkutur. Siz onlardan korkmayın, eğer mü’minlerseniz, Ben’den korkun.” (Âl-i imran suresi/175) diye buyurur. bu tür virüslerden nasıl korunabileceğimizin yolunu öğretir bize. ve yine başka bir ayette yolumuzu aydınlatmaya devam eder cenab-ı hak:

“Eğer sana şeytandan yana bir kışkırtma (vesvese veya iğva) gelirse, hemen Allah’a sığın. Çünkü O, işitendir, bilendir. (Allah’tan) Sakınanlara şeytandan bir vesvese eriştiğinde (önce) iyice düşünürler (Allah’ı zikredip-anarlar), sonra hemen bakarsın ki görüp bilmişlerdir. (Şeytan’ın) Kardeşleri ise, onları sapıklığa sürüklerler, sonra peşlerini bırakmazlar.” (Â’raf suresi/200-202)

Geldik en civcivli bölüme. En geyik illuminatiler. Ben koyarken gülmekten yarıldım. Zuhahahahaha… 😀


Güncelleme:

ve son olarakta Ankara ve çevresinde sıkça gördüğümüz BURAYA BAKARLAR levhası. Yoksa belediyede mi örgütten 😛

Etiketler:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About senar1st

Merhaba değerli okuyucular… Bloğumda hemen hemen her konuda yazı yazarım. Yolda yürürken gördüğüm bir şeyden rahatsızlık duyarsam o konuda tutar yazı yazarım.Ama genel olarak filmler üzerine kişisel yorumlarımı görürsünüz. Yorumlarım film izleyen kitleye göre yazılır. Filmleri izlemeyen okumasın. Yazmak benim için bir zevk. Bu zevkimi de kalemimi kullanarak gideriyorum. Umarım yazılarımı beğenirsiniz. Eleştirmek isteyen varsa da buyrun eleştirsin. Eleştiriye açığım :)

27 responses to “İlluminati ile illuMEMATİ”

  1. busracan says :

    resimler harika yalnız 😀

    • senar1st says :

      Ben de diyorum ki kim bu Büşra 🙂 Sonradan jeton düştü 🙂
      Teşekkürler kendi çapımızda bir şeyler karaladık işte 🙂

  2. killuminati says :

    senin karalamaların sikkofield’in yanına bile yaklaşamaz. Bir de biliyormuşçasına ahkam kesiyosun illumşnati hakkında,biraz ingilizce öğrende şarkı sözlerine bak,yabancı sitelerde bak… Senin gibi bloglar sadece fazlalık… Klavyene nescafe dökülmesi dilğiyle,zaman kaybısın….

    • senar1st says :

      Ahahaha.. Zaten yaklaşmasın istemiyorum da 😉 Emin ol illuminatiyi iyi biliyorum. Üstelik oradan buradan da çarpmıyorum fikirleri onun gibi.

      İngilizce bilip bilmediğimi nereden biliyorsun bay dahi? Onun sağdan soldan topladığını biliyorsam demek ki ingilizcem var değil mi zeki çocuk?

      Benim gibi bloglar fazlalık olabilir, haklısın. Kendi çapımda bir şeyler yazıyorum sinema hakkında klişeler hakkında… Ama bunlar uçuk şeyler değil gayet makul ölçülerde mantıklı şeyler 😉 Şizoya bağlamadık henüz.

      Bak zeki çocuk! Yazının tamamını okumuş olsaydın eğer ne demek istediğimi anlardın. İlluminati saçmalıktan başka bir şey değil. Çok gereksiz bir şey… Sizin gibi adamların ürettiği, abarttığı bir şey. Ben en derinlemesine araştırdım oradan biliyorum. Yazıda da belirttiğim gibi insan beynini küçümsemeyin. İllumintiymiş mematiymiş böyle boş saçma şeyler uğraşmayın.

      Bana klavye delikanlısı diyorsun ama sizin kadar değilim. Tüm gün işiniz gücünüz yok bloglardan vatan kurtarıyorsunuz. Sosyal hayatta bir şey yapamamış burada ezikliğinizi gideriyorsunuz.

      Sen de illuminaticisin anlaşılan. Birilerinin himayesinde olmak hoşuna gidiyor.Aptallıktan öte bir şey değil.

      Hadi klavyenize… Twitterdan, blogtan saçma sapan aforizmalarınızı diyalektikler eşliğinde tartışın:)

      • Hasan Tahsin says :

        Bu yazıyı neden yazdığını sana söyleyeyim. Dediğin gibi illuminatiyi araştırmışsın o kadar ağır araştırmayı bi anda yükleyince bir bunalım oluşmuş sende illuminatiyi reddederek kurtulmaya çalışmışsın ama olmamış sende derstekli reddedersem kurtulurum die bu yazıyı yazmışsın. Sende var olduklarını çok iyi biliyosun rihannanın orjinal kliplerini izle ve orada bir not defterinde the princess of illuminati yazıyor öyle göz üçgen rastgelmiş diyebilirsin ama bu ne? demekki bunları buralara yerlerştiren birileri var ha onlar dünyayı yönetmiyor öle milleti korkutup güç gösterisi yapıyolar diyebilirsin ama yazın çok desteksiz illuminati var diyenler kanıt gösteriyor sendeyse sadece şu laf var haha saçmalık eee?

        Bu sayfayı yer imlerime ekledim eğer ki yorumu onaylayıp cevap yazarsan neye dayanarak illuminatiyi reddettiğini söylersen bizde bu sıkıntıdan kurtar bizim de birilerinin bizi yönettiğini düşünmek hoşumuza gitmiyor.

      • Overn says :

        Zaten illuminati denen şey subminal tekniklerle sadece görüntü değil müzik,film.çizgi film ses olarak da destekleyen şeylerle yapılır,bir yandan beyni inandırır kendi düşüncelerinide bir yandan da yani sen düşününce bir yandan böyle şey olamaz veya fasa fiso işte dinliyorum dinliyorum bir şey olmuyor dersin ama o düşüncelerini yavaştan yavaştan empoze eder tabi beyni etkilemek de çok kolay birşeydir kusura bakma ama daha dün 1 şehit olduğunda aşırı tepki gösteren ben şu an bir sürü şehit olduğunda sadece ekrana bakıyorum ve 10-15 dakikada etkisini yitiriyor çünkü insan beyni o tepkiye alışıyor ,sana azar azar beynini etkileyerek ha şu da var psikolojik olarak güçlü bir yapın vardır değerlerin vardır çok etkilemez ama genel olarak insanların ruhsal çöküntü ,depresyon,dinden soğuma,asilik tohumları atar ister inanma ister inan ama şunu bil ki zaten amaçları kötü şeyler empoze ederken insanların;yok öyle bişey bu fasa füso dedirterek yokluğuna inandırmaktır,derinlemesine araştırdım demişsin ama pek yararlı bir araştırma olmamış bence sende hemen bayrakları indirmişsin ve en kolay kaçış yolu olan kabul etmemeyi seçmişsin. Tamam bir sürü saçma sapan her şeyden üçgen çıkaran ergen mi desem geometri uzmanları var ama(:D) bu şey gerçekten sorunların bir parçası zaten fight club filmini izlemişsin orda az da olsa bunlara değinilmiştir,(bu arada istatistik verilere bak bakalım amerikadaki satanist,ateist,sadist…. vs artış sayıları ülkelere dağılışı neyse uzun söze gerek yok sen anladın birdaha gözden geçir)

    • fatih mert says :

      yas kaç 14 ?

      • senar1st says :

        Karşı tarafın tezlerini çürütmek için karşı-terz sunmalısınız. Sunamıyor kös kös oturuyorsanız susun da adam sansınlar 😉

  3. senar1st says :

    Dostum bak illuminati var ya da yok ilgilenmiyorum. Diyelim var n’olmuş yani? Ne yapıyorlar bize? Ben yazının sonunda ne demişim oraya konsantre olun. İnsan beynini bu kadar hafife almayın. Yani ben reklamcıyım ve ikna ustasıyım. Emin ol insanları etki altına sokmak o kadar kolay değil. Belli bir şeyler vaat edersin sonra da istediğini yaptırırsın.

    Bak ben de eskiden bu zırvalığa inanıyordum. Rihanna, katy perry madonna dinlemiyordum. Aksine reddediyordum ama sonra anladım ki bir b*k olmuyor. Dinlemesem ne kaybederim dinlesem ne kaybederim? Benim zihnimi ele geçirmediler. Geçirseler ben şu an çoktan onlara hizmet olurdum. Biz 90 ların çocuğuyuz ve bizim zamanımızda 25. kare ile alakalı bir sürü mesaj y,iyorduk. Bugs bunny nin pipisi redkitin sigarası temel reisin piposu leon king in sex yazısı… vs… AMa Çokta etki altına girmedik.

    Ben bu tip örgütlerin yokluğunu ispat etmeye çalışmıyorum. Aksine var ve justin birber gibi modellerle bunu yapmaya çalışıyorlar. Ama çoğu şizofrenik insanın her boka illuminati demesi gerçekten çok komik. Gerçekten!

    Tekrar ediyorum insan beynini bu kadar hafife almayın. Bu tip zaman kayıplarıyla vaktinizi boşa harcamayın. Hayatı akışına bırakın. 😉

    • Hasan Tahsin says :

      Bu düzgün cevap için sağ ol. Ancak temel farklılığımız şurada: bu olaylar insanları etkiliyor ve hareketlerine yön de veriyor.

      Bu etkiye en çok maruz kalan ülke neresi Amerika. Bazı eyaletlerde eşcinsel evliliğe izin veriliyor. Artık zina ise gündelik hayatın bir parçası. Tüm dünyada 50 yıl önceki ayrılma oranlarıyla şimdikileri karşılaştırabilirsiniz a yo ayrılmalar tamamen modern hayat şekliyle alakalı diyorsanız bahsettiğimiz de bu: Modern Hayat Şekli = Yeni Dünya Düzeni bunu reddetmek veya yok “SAYMAK” o etkilere izin vermek demektir ancak bunları ortaya çıkarmaya çalışmaksa insanları DİN’e yaklaştırmaktır.

      Eski hayat nasıldı: 20 yaşını geçince evlenirdiniz > çocuklarınız sonra torunlarınız olurdu > torunlarınızı severdiniz sonra çocuklarınız size bakardı ölürdünüz. Yaşamınız din odaklı geçerdi.

      Amerikada genel olarak başarılmış şekil nasıl: 40 yaşına gelene kadar 200 farklı ilişki yaşarsınız. > 40 yaşında evlenir 1 çocuk yapıp ayrılırsınız > sonra başka biriyle evlenirsiniz çocuklarınız ortada kalır ve git gel içinde sizin kontrolünüz dışında bir çevrede büyür. > Yaşlanırsınız ve tek başınıza ölürsünüz. Yaşamınız sex odaklı geçmiştir.

      Türkiye’de de artık bu sistem oturuyor. Amacımız bu hayatı bize örnek gösterenlerin ne mal olduğunu ortaya koymak ve önlem almaya çalışmak. Yoksa “SORRY YOU ARE LATE !”

      • senar1st says :

        Rica ederim.Sen çok güzel anlattın ama bahsettiğin illuminatiye girmiyor. O daha da ötesi.Medyanın etki gücü… Reklamlarla bunu yaparlar, dizilerle hayatımıza sokarlar. Justin Bieber gibi isimlerle yaparlar. Türkiye’ de ise belli başlı dizilerle genç nesilin zihinlerini başka şeyle meşgul ederler. Aşk meşk cinsellik vs..

        Dediğim gibi bu illuminatinin de ötesinde bir şey. Bunu siyasi partiler hükümetler destekliyor. Uyuyan bir nesil yapma gayreti içerisindeler. İlluminati daha basit bir oluşum.Bu ms 600 lü yıllarda da vardı şimdi de var. Deccal denirdi buna.

        1900 lü yıllardan sonra tv nin önplana çıkması çöküşü hızlandırdı. Kurtulmanın yolu var mı? Tabiki var. TV izlemeyeceksin ya da seçilmiş kanalları izleyeceksin. Bu mesajları farketmenin mümkünatı yok çünkü 🙂

        Sen şimdiye dua et. 5 yıl sonra daha da kötüye gideceğiz. Din artık hobi gibi olacak.

  4. Hasan Tahsin says :

    Konu dışı olarak michaelsikkofield la alakalı söylemek istediğim bir şey var. Bazen saçmalıyor bazen güzel bilgiler veriyor yazılarında islama vurgu da yapıyor ama yazılarından yaşayış şeklinin tam da yukardaki yeni çağ hayat şekli ile uyuştuğu da gözüküyor (küfürler için söylemiyorum) bu yüzden çok fazla güven duyulmaması gereken biri, bence…

    Yorumunda İlluminati’nin ötesi demişsin, illuminati diyerek benim ve m.sikkofield dahil çoğu kişinin bahsettiği şey: 1 Doların arkasına piramit ve gözü, önüne de baykuşu koyan oluşum. Yoksa vatikanı patlatan bilimci deliler değil… Bu oluşum hakkında bildiğimiz bir şey masonlukla ilişkisi olduğu. Bizim tahminimize göre masonluğun en tepesi. Ancak adına başka bişey de diyebiliriz ben de deccal demeyi tercih ederim ama hala deccali insan şeytanı cin olarak kabul edenler var.

    Medyanın medya patronları tarafından idare edildiğini düşünmüyoruz herhalde. Amerikadaki CBS, FOX, CNN, NBC, Türkiyedeki Doğan Holding masonluğa hizmet ediyor. (Büyük olasılıkla Doğuş Holding de) kanıtlarını da verebilirim ama zaten internette bulabilirsiniz…

    • senar1st says :

      Sikkofield hakkında yapmış olduğun tespit hoşuma gitti. Bir an düşündüm ve haklı olabilirsin dedim. Güzel yakalamışsın.

      Deccal bir kişi diyorlar ama ben geçenlerde düşündüm düşündüm düşündüm ve deccalın medya olduğuna kanaat getirdim. Belki doğrudur belki yanlıştır bilemem. TV sonuçta tek göz vazifesini yürütüyor. Benzeşiyorlar o piramidin tepesiyle… Sonumuz gelecekse medya yüzünden gelecektir. Kanıtlara gerek yok. Deniz yıldızı, beni unutma gibi dizileri izleyenler ne demek istediğimi anlarlar. ANlayamıyorsa da o onun eksikliği… Sonuçta yasa dışı ahlaksız etiksiz programlardan ne beklersin. FOX un patronu da Amerikan 🙂 Uzarr gider…

  5. esma says :

    bence bazıları çok saçma iyice saçma çoğu saçma yani herşeyde bişe bulmuşsunuz sallayıp duruyonuz ya

    • senar1st says :

      “çok iyi de oldu çok da güzel iyi oldu” diyorsun yani 😀

      • kübiş says :

        ben 25 yaşındayım.bu kadar yıl bilmediğim bir tarikatın bilmediğim sembolleri içinde yuvarlanıp durmuşum yani =)) ben de düşündüm düşündüm veee insanları hipnotize eden şeyin(ki böyle birşey varsa) bu sembollerin değilde kendi paranoyak davranışlarının olduğuna kanaat getirdim

      • senar1st says :

        Kendi içinde kendisini kendiliğinden çalıştıranbir sistem işte bu. Rahat olun :)Rihanna da dinliyorum, Katy de dinliyorum en ufak bir kontrolü kaybetme durumum olmadı.

  6. Ultimatum says :

    resimleri gördükten sonra gülmekten kendimi alamadım 🙂 illümemati.. 😀

  7. illimunatiden korkuyorum says :

    en üstteki resimden tırstım üstelik pembe mezarlık en sevdiğim şarkıydı. Paronayak olacağım yaa. Biri yardım etsin lütfen.

  8. brkbrc says :

    ya peki herşeyden öte sanatçıların ve müziğin illuminati ile ilgisi yoksa niye çıkıpta tepki vermiyolar çok merak ediyorum

  9. PROGENÇ23 says :

    illuminatiye bi ara korkar gibi oldum ama islam dinine inananlar böyle her yerde sembol arayanlar aramayın ama allaha inanmıyosanız gidin ne ederseniz edin
    bu işlerle uğraşmayın onun yerine ders fln çalışsanız aynştayn olursunuz. 😀

  10. Uzman says :

    Selam abi yazdıkların çok samimi ve gerçekci geldi bana.Bu siteyi her zaman takip edeceğim bundan sonra.İlluminati meselesine gelince birkaç gündür cidden canımı sıktı çünkü kafayı takıyorum takmamak elde değilki bu adamlar kim nasıl birileri amaçları ney aklımda birsürü soru.Fakat bende aynen senin gibi düşünüyorum Allah var ve bizi yaratan o Allah istemedikçe hiçbirşey olmaz bunuda biliyoruz.

  11. :)(: says :

    bu dalga geçilcek bişey değil

  12. :)(: says :

    pembe mezarlıkta illuminati kanıtı programla tersten çevirin neler çıkıyor deşifre

  13. Begoğ says :

    Harika yazmışsın bu arada üşenmeden okudum 😀

Bir Cevap Yazın

